woensdag 19 november 2014

Weer thuis

Deze update komt vanuit het vliegveld. Ik zit te wachten op mijn vlucht naar huis.
Gisteren is mijn moeder overleden en vandaag kon ik al een vlucht terug nemen. Weliswaar via Brussel maar dat maakt niet veel uit met Schiphol. Vanuit Tenerife kun je ook goed via Eindhoven vliegen maar dan moest ik nog twee dagen wachten.
Als het allemaal goed gaat zal ik 18.40 landen.
Na bijna zes maanden varen met een temperatuur van 20 graden en meer verwacht ik het wel koud te zullen hebben. Net gezien op het bord dat ik moet rekenen op een actuele temperatuur (middag) van 8 graden.

2 reacties:

glukje zei

Gecondoleerd met het verlies en welkom thuis.

roha zei

Beste Martin en Bianca,

Ik lees net het overlijden van jullie (schoon) moeder. Alsnog gecondoleerd.
Veel sterkte.

Rob en Fokje Haagedoorn

Een reactie posten