woensdag 4 juni 2014

De boot is klaar voor vertrek.

Alleen de bemanning nog niet. We hebben het vertrek een week uitgesteld. Door alle werkzaamheden was ik nog aan rust toegekomen en met het vertrek wil ik toch echt uitgerust zijn.
Door het uitstel kan ik deze week nog enkele klusjes thuis doen die ik had willen doen maar nog niet aan toe gekomen was. Daarnaast moest ik nog een paar kabeltjes op de boot wegwerken hetgeen ik al had doorgeschoven om onderweg te doen evenals nog enkele kleine zaken.
Nu ben ik tevens in de gelegenheid om de TOFINO uit te zwaaien komende zaterdag.
Wij vertrekken dan zondag maar halen onze kinderen dan wel in.
Nu hebben we ook nog tijd om de boot te poetsen voordat we vertrekken. Er was na de winterstalling lichtelijk gepoetst maar na twee maanden stilliggen werd het toch hoog tijd om de echte witte kleur weer terug te krijgen.

1 reacties:

glukje zei

Hoi martin
morgen een goede vaart geniet van alle momenten en ik neem wel contact op met bianca wanneer zei precies gaat vliegen.

liefs guus en wilma

Een reactie posten