woensdag 25 juni 2014

Rust afgewisseld met werk.

Het is vandaag dinsdag de 24e. Van het thuisfront vernomen dat Nederland weer gewonnen heeft. Ik dacht wat moet ik nu allemaal doen op een ankerplek. Ga ik me vervelen? Nou nee hoor. Ik begin nu een ritme te krijgen. Op gemak opstaan, ontbijten, contact met de kinderen, beetje lezen en dan klussen aan de boot. Vandaag is dat de vlekjes op het RvS weggehaald moeten worden. Dan is het middag, lunch, bijboot in orde maken, op het dek eea nalopen, wasje doen, even ontspanning met lezen of blog bijwerken, diner en contact met de kinderen, beetje lezen en voor het slapen gaan alles controleren.
Vannacht lagen we hier met drie boten. Een Fransman die net weggaat en voorbij komt met zijn zeil op heeft een scheur van 50 cm net boven de tweede zeillat en vaart daarmee gewoon weg. Voor mijn gevoel is dat vragen om het zeil dan maar helemaal te laten scheuren. Maar ja is zijn probleem.
Omdat ik geen internet aan boord heb maar toch probeer regelmatig het blog te vullen komen er zodra ik internet heb meerdere stukjes tegelijkertijd binnen. Moet nog op pad om een prepaid internet kaart te halen.

1 reacties:

roha zei

Beste Martin en Bianca,
Hier Hoogkarspel.
Helaas wat laat maar beter laat dan nooit...
Hoe gaat het? Ik lees je blog. Hier verder alles goed.
Genieten jullie maar en hebben dat zeker verdiend.

Nog veel geluk en maak er een mooie reis van.

Groetjes Rob en Fokje.
rob.haagedoorn@live.nl

Een reactie posten