donderdag 3 juli 2014

Verder naar het zuiden

Na goed bijgekomen te zijn en opnieuw de voorraad te hebben aangevuld gaan we verder naar het zuiden.
Gezien het weer gaan we morgenavond opnieuw in een baai bij La Coruna liggen. Zaterdag maar vermoedelijk zondag ochtend gaan we dan naar Ria de Corme. Of we hier een nacht blijven liggen weten we nog niet. Kan ook zijn dat het allemaal mee zit en dan varen we door naar Camarinas. Hier blijven we dan weer even liggen. Wanneer we dan verder gaan zien we nog wel. Vandaag naar een MAL geweest. Zo groot dat je er in verloren kunt lopen. Hier heb ik ook een Spaanse telefoonkaart aangeschaft waarmee ik kan bellen en internet moet kunnen ontvangen. Mijn Spaans is nul, komma nul en gelijk aan hun Engels
Gaan we deze week dus testen.
Via de telefoon die dan als router moet gaan functioneren kan ik dan gribfiles op de laptop binnen halen. Het nummer is vermeld onder contact.

1 reacties:

glukje zei

Hoi samen. We nemen aan dat het aan het weer ligt waar julkie naar toe varen. Een mal is denken wij een groot winkelcentrum?
nog wat vragen: gaan jullie nu richting portugal, is bianca mee op de boot en vaart patrick. En waar moet ik de foto, s zoeken?
verder hier alles goed ook met mam.
liefs en een goede vaart en geniet van alle mooie momenten.

Een reactie posten